Informace o Orsay

Společnost Orsay nejlépe vystihuje věta: „Díky bohu, že jsem žena“. Značka Orsay se specializuje na prodej módy a módních doplňků pro ženy. Orsay se snaží svým zákaznicím nabízet mladou, ale i decentní módu, která má co nejvíce podtrhovat jejich ženskost. Bundy, šaty či kabáty Orsay patří k těm nejstylovějším za rozumnou cenu. Prodejny Orsay naleznete v mnoha evropských zemích včetně ČR. Prodejny Orsay jsou však i v Číně či na Maltě. Po celém světě má společnost více jak 530 obchodů a 4000 zaměstnanců.

Orsay

Velmi lákavý je prodej zboží Orsay přes internet. Shop Orsay naleznete zde: shop.orsay.com

Aktuální katalog Orsay je k nahlédnutí tady: store.orsay.com.

Historie firmy Orsay

Společnost byla založena v roce 1975 z Německu, je tedy svým stylem velmi podobná např s. Oliver či Takko Fashion. Hned otevřela 35 obchodů a zaměstnala přes 500 lidí. Nyní má společnost 530 obchodů ve 22 zemích světa.

Kontakt:
www.orsay.com

Obchody Orsay naleznete v následujících obchodních centrech.

Orsay Praha:

Orsay Brno:

Orsay Ostrava:

New Yorker jinde v ČR:



Líbí se Vám značka Orsay?



10 komentářů ke značce Orsay

  1. andrea píše k Orsay:
    1. 3. 2010

    dne 1.3.2009 jsem si kopupila v KILLTEC zimní bundu stála cca 2900,-, reklamovala jsem ji v prosinci toho roku. Nošená tedy zrhuba 3 měsíce. Reklamovala byla z důvodu odlupování se reflexních pruhů (opravdu to nevypadá pěkně). Reklamaci mně zamítli, protože jsem bundu špatně udržovala a prala na hodně stupnů (30 stup.). A když nesouhlasím s vyřízením, tak se mám obrátit na soudního znalce přes textil. No kde to jsme? Snad když už si koupím něco dražšího, tak předpokládám, že to je kvalita. S případnou reklamací, že nebude žádný problém. Ale pěkně jsem se zmýlila.
    V Killtec si proto už nikdy nic nekoupím.

  2. simona píše k Orsay:
    26. 4. 2010

    sestra si koupila také zimní bundu v Killtec a reklamovala ji kvůli tomu, že barvy zapouštěly do sebe. Reklamaci jí ale zamítly protože ji také špatně prala. Soudní znalec ale udělal posudek cca 500 Kč a potom reklamace prošla. Takže se zaplatit posudek vyplatí.

  3. Ivana pavlíková píše k Orsay:
    21. 6. 2010

    Už podruhé se mi stalo, že jsem si vybrala zboží ve slevě, ale u pokladny paní prodavačka zjistila, že zboží slevněné není, že bylo špatně naštítkováno. Zboží jsem si nekoupila. V jiných obchodech to funguje tak, že pokud se taková věc stane, zákazník dostane zboží za takovou cenu, jaká je na štítku, protože není chyba zákazníka, že pracovník při štítkování pochybil. To se mi zdá fér.
    Nashledanou.

  4. janca píše k Orsay:
    19. 7. 2011

    Ja som si kúpila boty v Mixeri, nosila som ich 3 tyždne, keď sa mi začal olupovať vrchný materiál. Reklamáciu mi zamietli s oddôvodnením, že to vzniklo sústavným šúchaním nôh o seba…

  5. Marie Němcová píše k Orsay:
    16. 10. 2011

    Koupila jsem v Orasy v Olomouci svetr. Při platbě jsem využila dárkovou poukázku. Při platbě mi zdělěno, že mi výrobek nebude vyměněn a zboží není možné vrátit ani reklamovat. To mě velmi překvapilo. Dárková poukázka slouží jako platidlo a proč se na zboží nevztahuje jeho výměna, případně reklamace?
    Je schopen mi někdo odpovědět.

    Díky

  6. Eliska píše k Orsay:
    24. 11. 2011

    Zboží placené dárkovou poukázkou není možné vyměnit ani vrátit, protože by se mohlo stát, že zákaznice dostane poukázku, nakoupí zboží a vrácením zboží, dostane zpět peníze, což není účel poukázky. Na reklamaci samozřejmě nárok ze zákona máte (2 roky).

  7. Julie píše k Orsay:
    4. 3. 2012

    Dnes jsem si koupila v Orsay tričko, doma jsem zjistla, ze je v něm dírka. Šla jsem to vrátit jestě dnes, bylo mi řečeno, že jsem ustříhla ty proužky (ty na kterých je, na kolik se to má prát), že mi to bez nich nemužou vzit zpět. Nejlepší byla provacačka, která mi řekla, že to už nikdo nekoupí, když jsem to ustříhla, to mě málem švihlo, tak jsem se ji zeptala, zda je normální prodávat děravé tričko. Pak mi dopořučila, ať si to zašiju. Zítra tam je vedoucí, tak doufám, že bude chytřejší uzná reklamaci. Takže Orsay v Arkádách Pankrác nebrat. Julie

  8. Jana píše k Orsay:
    8. 11. 2012

    Koupila jsem si v Orsay péřovou bundu, cena byla opravdu vysoká, 2 a půl tisíce, ale říkala jsem si, že je to zase o to kvalitnější a hlavně teplejší. Když jsem si ovšem péřovou bundu oblékla poprvé, po sundání jsem zjistila, že mám všude po oblečení pírka. To se opakovalo ještě třikrát, až jsem se rozhodla bundu reklamovat. Když jsem v prodejně poprosila slečnu o vypsání reklamace, tak se hned ptala, jestli jsem bundu prala. Na to jsem samozřejmě odpověděla, že ne (měla jsem ji pouze párkrát a byla péřová, takže bych si ji prát netroufla). Slečna mě pěkně ostře vyzvala, abych ji tedy vyprala, že mi ji jinak na reklamaci nevezmou. Důvod? Reklamované věci jdou dětem v rámci nadace Terezy Maxové, tak aby byly čisté. Tak to mi klesla brada a ptala jsem se, zda opravdu nechtějí, abych péřovou bundu prala před reklamací v pračce. Na to se slečna opravila, že ji mám dát do čistírny, jinak nemám nárok. Bunda je naprosto čistá, téměř nenošená. Myslím, že už si rozmyslím kupovat si v Orsay něco dražšího.

  9. Veronika píše k Orsay:
    30. 1. 2013

    Dobrý den Jani,
    mám s kabátem stejný problém. Jen pro mé info – jak jste s reklamací dopadla?

    Veronika

  10. Lucie píše k Orsay:
    17. 11. 2013

    Dobrý den,
    kdyby jste si přečetla reklamační řád,tak tam je napsáno,že zboží na reklamaci se nosí čisté a vyprané a jedno zda jste jí měla 1x nebo 3x na sobě.To je snad logické a hlavně i hygienické. Přeci také nenosíte 2dny boty a neumyté je nejdete reklamovat. Musíte to brát tak,že někdo Vám řekne,že to měl jen 2x na sobě,ale také to nemusí být pravda a vy o tom člověku nic nevíte jak se potí atd.,takže by Vám asi také bylo nepříjemné sahat na věci,které měl někdo na sobě už několikrát a nejsou vyprané a nehledě na to,že ty věci se hned z reklamace nikam neposílají a nějakou dobou můžou ležet než se třeba toho nakupí víc a pak někde čuchat atd. nějaké propocené věci je opravdu nechutné. Tím samozřejmě nechci nikoho urážet,ale bohužel stává se to,tak ať je věc jakkoliv dlouho nošená,musí být na reklamaci čistá a vypraná.

Zanechte svůj komentář